tiistai 10. elokuuta 2010

Ihanat työt!

noniin!
vihdoinkin saan tehdä taas päivät pitkät sitä mistä olen unelmoinutkin: piirtäää!
minulla on ainakin seuraavat kaksi kuukautta työhuone annikin puutalokorttelissa. eilen laitoin suuren paperin seinään. tänään maton ja tyynyn lattialle. piirsin 4 tuntia. ja jos joku tietää miten näin suurta teosta (2,20m korkea) pystyy piirtämään erkonomisessa asennossa sen heti kertokoon.
tässä kuva työnurkastani. yritän laittaa myös kuvia keskeneräisestä teoksesta kunhan se etenee ja kunhan en päätä pitää sitä salassa avajaisiin asti. mulla on siis lokakuussa helssingissä näyttely! uujee! en ole taiteen ytimessä kuten ystäväni kaija papu, mutta oman onnellisuuteni kyllä. tuli mieleen et mun toinen kamu sanoi mulle 13.4 kun täytin 30-vuotta että silloin onni alkaa ja oikeessa se olikin. joten jos oot joku 17vee ja down niin ei hätäää. kyl se helpottaa 13v kuluttua. t: sanni-täti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti