perjantai 29. marraskuuta 2013

Onni

Ihanat kaksi päivää työhuoneella. sain ihmeen paljon aikaiseksi vaikka mulle tuli aivan kamala niskakipu! samalla kun maalasin pitelin toisella kädellä kaulastani kiinni. illalla mies laitto mut niinku vauvan sänkyyn kun en itse pystynyt. huomenna alkaa kahden päivän joulumyyjäiset nokialla. katsotaan miten selviän.

näin syntyy bambi-oksennus taulut:otin taas esille inhokkini, akryylit, koska halusin tehdä jotain uutta myyjäisiin. onneks mulla on työhuoneella 100kpl pieniksi paloiksi leikattua mdf-levyä. eka ne piti gessota.


 löysin vanhoja filmipurkkeja joissa on vuonna 2005 sekoittamiani värejä. sieltä löytyi toinen inhokkini: ihonväri. nää kännykuvat vääristää mutta ei oikeestikaan muistuttanut kauheesti ihoa. joku ehkä tietää, että sen sekottaminen on aika helvetin vaikeeta. no sit piti keksiä mitä tekee. olin aamulla nähnyt netissä jutun maailman söpöimmästä "pesuvadin kokoisesta antiloopista". ja tässä vuosien saatossa olen tullut siihen tulokseen että söpöys myy. aina kun oon tehnyt pikkumaalauksia myyjäisiin, on ne söpöimmät ostettu. ihmiset vaan liikuttuu suurista silmistä. 
tässä kuvassa oon laittanut mediumia värin sekaan ja kaatanut sitä mdf-levylle ja levittänyt palettivetisellä. tuli ihan mieleen oksennus. siinä samalla mietin, että oon niin onnellinen ett voisin räjähtää ja sit tuli mieleen että oon niin onnellinen et jos oksentasin jälki ois jotain näin söpöö!








Sain tehtyä myös loppuun yhden matkamuistomekon, taivaasta tuli vähän liian tumma ja se vähän harmittaa! 







Ja ainiin, huomenna siis tänne!

JOULUTEHDAS – Design Joulutori
Nokian Tehdassaaressa
30.11.–1.12.2013 klo 11–17
                                 TEHDAS 108, Souranderintie 2, Tehdassaari, Nokia
Hanki joululahjaksi käsitöitä, designia, taidetta ja muita tuotteita suoraan tekijöiltä! Mukana mm. Kanelimaa, Papu, Viivukka Design, Kiikar Vision, Hups Design, Seppä&Pitkänen (Pitkänen onkin kipee nyyh!) ja Villiluumu.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti