tiistai 26. marraskuuta 2013

tanssi

ehkä viimeiset juhlat ja tanssit tässä tilassa niin, että se on minun. ensi kuussa muuttelen pikkuhiljaa tavaroita uuteen työtilaan, jossa olenkin sitten ihan yksin. nykyisen työhuoneen olen jakanut 7 muun kanssa. nyt on tullut sellainen olo, että tarvitsen ihan oman tilan jossa ajatuksia ja tekemisiä ei keskeytä mikään. vähän tietysti pelottaa olenko siellä yksinäinen?
työtila on aivan ihana. sellainen valkoinen kuutio jossa silmiä häikäisee. huoneen lisäksi vielä ikkunallinen varastotila. ja enhän minä ole sielläkään yksin: tiina-koira aina mukana!


meillä oli viime viikonloppuna työhuoneen pikkujoulut. oli niin hauskat ja lämpimät juhlat. tuntui ihan sellainen sattuva pala kurkussa koko illan aina kun mietin, että kohta lähden. silti jokin ääni sisällä sanoo että nyt on aika itsenäistyä. sitäpaitsi olen ihan hirveä siivousnipo niin jatkossa voin nipottaa vaan itselleni. halusin myös vakuutuksen siitä, että minulla on tähän työhuoneeseen ikuisuuspassi. mitä se nyt  sit tarkottaakaan? :)


tässä vielä mun oma nurkka. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti