torstai 5. heinäkuuta 2012

raskaana- aina.

mulla on kolme kaveria ja ne kaikki on raskaana. niiden kanssa on kivointa hengata koska niillä on nyt sellainen elämäntilanne että ne voi vaan olla. odottaa. ja pitää levätä. ja voi syödä ja on lupa vähän lihoa. mulla on sellanen olo että oon kanssa raskaana. tai siis haluaisin elää niinkuin raskaana olevat. olen miettinyt miksi en saa olla koko päivää sängyssä (ilman huonoa omaatuntoa), miksi en saa jättää jotain tekemättä (ilman syyllisyyttä). ja kun puhun näiden raskaana olevien ystävieni kanssa on nekin hirveessä kriisissä että loppuuko ura nyt tähän kun lapsi tulee? kaikessa ekana mielessä ura, menestyminen, nuoruus, voitto. mutta kuitenkin ne lopulta antaa itselle mahdollisuuden vaan olla ja odottaa ja nauttia raskaudesta. ehkä ekaa kertaa elämässään ilman syyllisyyttä. voi olla koko päivän ostoksilla koska se vauva tarvii kivat vaatteet, ei oo mihkään kiire. ja ne koittaa elää ilman ressiä ettei vaan vauvalle kävisi mitään, ne syö tosi hyvin ja ottaa jälkiruokaa kolme kertaa lisää- koska vauva ansaitsee sen. ne ei polta eikä juo, koska vauva plaaplaa.
sit kun on kivaa laittaa aina joku kuva niin tässä tilaustyö jonka tein. puuväri paperille ja sit liimattu kapalevylle ja leikattu. tulee lastenhuoneeseen <3 muuta en ookkaan tässä tehnyt, koska mun ei tarvii ja siihe ei tarvi yhtään mitään muuta syytä kuin: mä! p.s en ole raskaana enkä aio olla tulevaisuudessakaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti