perjantai 30. heinäkuuta 2010

I heart dogs!


29.7. piirsin 5 tuntia tätä kuvaa. kuvassa olevat koirat ovat jo koirien taivaassa. en koskaan tuntenut niitä. itse olen elänyt koirien kanssa 17 vuotta. usein mietin kuinka monta kilometriä vuodessa kävelen niiden kanssa? mitäköhän minulle kuuluisi jos en olisi koskaan omistanut koiraa? (olisin huonokuntoinen ja alkoholisoitunut?) omat hauvani, nuppu ja tiina, ovat pelastaneet minut monelta asialta. minä otin ne 21 vuotiaana kun äiti ei antanut vanhoja koiria lapsuuteni kodista mukaani. hän ei uskonut, että hoitaisin niitä hyvin. monet asiat ovat hyvin epävarmoja minulle muttei rakkauteni koiriani kohtaan, eikä se tieto, että olen hoitanut niitä tosi hyvin.
tänään lähtivät veistokset (osa installaatiota "Joka ilta kun lamppu sammuu") omista koiristani Mikkeliin, siellä avautuu ARTO10 nykytaiteen näyttely "Elukka" galleriArissa. Näyttely on yleisölle avoinna 1-31.8.2010.

Tutustu tapahtumaan: http://wakewane.asiakkaat.sigmatic.fi/satujensateenvarjo/index.html

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti