perjantai 2. heinäkuuta 2010

tuttu tv:stä ja oikeat työt.


Turun näyttely meni. näyttelystä oli juttu turun sanomien viikkoliitteessä. olin myös huomenta suomessa, olen siis tuttu tv:stä! :) (tästä kuuluu kiitos http://frontierpromotion.com ) minulta tilattiin perhemuotokuva ja sen suhteen minulla on täysin vapaat kädet- se on mahtavaaa! saan myös tehdä helmilevyjen uuden artistin karhumaurin levynkannet- siinä ei ole ihan niin vapaat kädet kuin haluaisin ja olen huomannut että minun on todella vaikeaa otta käskyjä vastaan! mutta taas yksi unelmani toteutuu: levynkannet! kirjoitan myös seuraavaan täydelliseen ympyrään jutun taiteilijan ja median suhteesta. palkaksi siitä saan kuulemma mainetta.

paljon tapahtuu ja silti tuntuu ettei mitään tapahdu. olen juuri sellainen tyyppi joka ei koskaan ole tyytyväinen tähän hetkeen. pitäisi varmaan mennä jollekin onnellisuus-kurssille! järkätäänkö sellaisia esimerkiksi ahjolassa? :)

luovuin kotini yhteydessä olevasta työhuoneesta ja nyt siellä asuu ystävä- se tekee minut hyvin onelliseksi! elämä yksin niin suuressa talossa on yksinäistä etenkin talvisin. nyt talossa on elämää! minulle on myös hyväksi se, ettei työtila ole kotona. tulee sitten lähdettyä töihin ja myös pysyttyä siellä helpommin. saan työtilat annikin puutalokorttelista muutamaksi kuukaudeksi, siellä työstän suurta puuväripiirrosta, n.2 m x 3 m. se tulee vaatimaan kurinalaisuutta ja juuri sitä nyt tarvitsenkin.

pian alkaa taas apurahojen hakeminen ja se jo valmiiksi masentaa. mulla on sellainen tunne etten koskaan tule saamaan apurahoja koska taiteeni on niin "merkityksetöntä". minun pitäisi kehitellä joku vale tekemiseni ympärille. taiteen tulisi jollakin tavalla ottaa kantaa/vaikuttaa johonkin tilanteeseen... mut kun mun taide on vaan tarinaa omasta elämästä ja tunnetilojen luomista yleisölle. terkkuja vaan kaikille apurahojen myöntäjille että oon helvetin ahkera ja kunnianhimoinen taiteilija ja kantsis antaa sitä rahaa mulle! mä en ainakaan dokais sitä niinku usea kollegani.

ensi vuodeksi haen jyri pitkäsen kanssa näyttelyä helsingistä. meillä on tosi huippu idea! ja uskon sillä olevan aika hyvät mahdollisuudet lyödä läpi. mulle on maailman tärkeintä, että on tulossa joku näyttely, koska ilman sitä en tee yhtään mitään. nyt teen galleria 00130:en kun mulla on siellä lokakuussa näyttely- tervetuloa sinne sit! tai siis tän kuun nökötän myyjänä kaupassa mut heti kun vapaudun alan oikeisiin töihin!

ja ainii mulla on tuolla http://www.wakewa.net/arto/#elukka mun veistosinstallaatio sit esillä 1-30.8.2010

ei mulla mitään asiaa ollut, kunhan kirjotin ku se on kivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti