lauantai 7. syyskuuta 2013

sydän juttu

tein päätöksen, että en esitäkään suurta puuväriteosta tulevassa mältinrannan studion näyttelyssäni. olin ajatellut sinne sen ja toisen (uuden) installaation. kuitenkaan näyttelyidea ei tuntunut hyvältä ja koin ettei ole punaista lankaa (ei sillä että se aina olisikaan välttämätön). mutta toisaalta studio on aika pieni ja yhtenäinen tila, joten yksi kokonaisuus minun osaltani toimii paremmin.
näyttelyni nimeksi on nyt tullut "matkamuisto / souvenir". vuonna 1999 tein kuukauden pituisen matkan, joka oli nuorelle minulle merkittävä. tämän matkan jälkeen kävin samassa paikassa vielä vuonna 2005. näyttely kertoo näistä matkoista.
olen tehnyt työhuoneella uutta installaatiotani vasta yhden päivän! mutta fiilikset on mitä korkeimmat! jotenkin se vapautuminen puuväreistä ja tieto siitä, että saan tehdä ihan mitävain kunhan pysyn tässä aiheessa, tuottaa suurta onnellisuutta. 
on myös sellanen fiilis että ideakin on hyvä ja just tätä muutosta oon elämääni kaivannut! TEKEMISEN TUOTTAMA ILO AH!!!!!!

maalaan muistojani paitoihin.

  
tilasin kangasvärejä  EMO-tuotannolta

ripustin ensimmäisen paidan työhuoneen seinälle. vieressä muitakin inspiroivia installaation osia.



2 kommenttia:

  1. Oi, kuulostaa just hyvältä! Mä kans aloitin ihan itselleni uudentyyppistä maalausta, siinä on fantasiaa ja surrealismia ja omaelämäkerrallisuutta... Tavallaan pelottavaa mut jännää ja kivaa.

    VastaaPoista
  2. mahtavaa sohvi! uudet tuulet puhaltaa! ootan innolla et nään jotain sun uutta!

    VastaaPoista