torstai 24. heinäkuuta 2014

kesä tuntuu

pitkästä aikaa täällä! syy: olen lomaillut työhuoneelta jo melkein 2kk ja loma jatkuu vielä koko elokuun. täytyy myöntää, että mietin jo tulevaa projektiani ja pikkuisen himottaa mennä työhuoneelle. MUTTA vielä kuitenkin ahdistus voittaa himon. Kevään tuoma burn-out on ollut niin perseestä, että en jaksa enää leikkiä terveydelläni vaan lomailen vaikka väkisin. olen tehnyt vielä palkkatöitä sen 3pvää/vko ja näitäkään enää jäljellä tässä kuussa 3 päivää. tämäkin kurjaa, kun ilmeisesti työpaikan sisäilma on pitänyt minut puolikuntoisena 2 vuotta. hyvä että syy on selvinnyt ja pääsen täältä pian pois.
perustin piirustuskerhon. sen nimi on iloiset piirtäjät. eikös ookin iloista? eli olen kyllä tehnyt taidetta: piirtänyt. mutta se on ollut ihanaa ystävien kanssa nauramista, uimista, saunomista ja syömistä erilaisissa ihanissa vaihtuvissa paikoissa. siinä sivussa piirtämistä ilman sen suurempia "pitää tehdä teos"- paineita. voi kun saisi tämän saman rentouden joskus niihin oikeisiin teoksiin! tässä joitakin piirroksia, kaikkia eivät kerhon satoa, mutta kuitenkin iloisuuden satoa.












kesä tuntuu ihanalta. olen ollut paljon tekemättä yhtään mitään. täysin uusi puoli minussa. olen voittanut suorittajan itsessäni: nähnyt ystäviä päivittäin, kastellut pihan kasveja, nukkunut kun nukuttaa.vielä kuitenkin pelkään, miten suoriudun tulevaisuudessa töistä? etten vain ala tekemään liikaa ja ressaamaan turhia. tietysti tilanne on helpompi ihan jo siksi, kun päivätyöt loppuvat. aion olla työhuoneella viikossa max 5 päivää (yksi niistä on toimistopäivä jos sille on tarvetta) ja päivät ovat lyhyet. työmatkoineen n.6 tuntia. haluan, että minulla on aikaa tehdä arkena muutakin kuin töitä. KOSKA tässä elämässä tulee nauttia tästä hetkestä eikä vaan tavotella jotakin ja elää harhassa että sitten ois muka paremmin. jos en oo onnellinen nyt, niin en koskaan. ja sama pätee sinuunkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti